Bezorgen

Bezorgbestellingen kunt u enkel doorgeven via de site van onze externe bezorgpartner Hebtrek.nl. Wij bezorgen van dinsdag t/m zondag, van 16:00 – 20:00 uur, enkel binnen de bebouwde kom van Zuidland. Wordt uw postcode niet herkend, dan betekent dit dat uw adres buiten ons bezorggebied valt. Dan kan er op uw adres niet door ons bezorgd worden, natuurlijk kunt u wel komen afhalen.

Onze bezorgpartner Hebtrek.nl plant en coördineert al onze bezorgbestellingen. Zij zorgen ook voor de bezorgers en de vervoersmiddelen. De hoeveelheid bezorgers die ingezet kunnen worden is afhankelijk van het aantal bestellingen, maar ook het aantal beschikbare bezorgers.

Omdat wij niet zelf de planning maken, kunnen wij ook geen tijdsindicatie geven. Als u tijdens het bestellen uw telefoonnummer heeft achtergelaten ontvangt u een SMS zodra de bezorger naar u onderweg is.

Onze werkwijze

Als u een bestelling maakt, wordt deze door Hebtrek.nl aan ons doorgestuurd. Wij krijgen een melding van Hebtrek.nl als een bezorger onderweg naar ons is om een (nieuwe) bestelling op te halen. In deze melding staat o.a. het bestelnummer. Op dat moment weten wij welke bestelling wij kunnen gaan bereiden, zodat de bezorger, zodra de bestelling klaar is, deze direct mee kan nemen, en u het warm op tafel krijgt. Zo kunnen wij onze kwaliteit blijven waarborgen.

Bezorgtijd of Zo snel mogelijk?

Wanneer u bestelt heeft u als moment van bezorging de keuze uit een vaste bezorgtijd, of zo snel mogelijk.

Kiest u bijv. voor de vaste bezorgtijd 18:00 uur, dan zal uw bestelling rond 18:00 uur aangeboden worden. Willen bijv. 3 gezelschappen om 18:00 uur eten, en er is maar één beschikbare bezoger, dan zullen er toch echt 1 gezelschap eerder en 1 gezelschap later hun bestelling ontvangen. Deze bezorgtijd kan ook door allerlei andere factoren afwijken.

Kiest u voor -zo snel mogelijk-, dan zal uw bestelling bezorgd worden zodra er een bezorger beschikbaar is. Letterlijk betekend dit, zo snel als bezorgen mogelijk is. Deze bestellingen worden dus gepland op de beschikbare momenten tussen de vaste bezorgtijden in. Wanneer u geluk heeft, en er is op moment van plaatsing van uw bestelling geen andere bezorgbestelling, dan staat de bezorger dus snel aan de deur, is het heel druk, dan kan het even duren voordat er een gaatje is. Zo snel mogelijk betekent dus niet dat u voorrang krijgt op alle andere bestellingen.

Omdat wij zelf de planning niet maken, kunnen wij geen tijdsindicatie geven. Als u, tijdens het bestellen, uw mobiele nr. heeft achtergelaten ontvangt u een SMS zodra de bezorger onderweg is.

Wilt u echt op een vast tijdstip eten, plaats dan uw bestelling online om af te halen. Ons eigen kassasysteem kunnen wij nl. wel helemaal aanpassen aan de drukte in de zaak. Hierdoor zal uw bestelling, in de meeste gevallen wel rond het gekozen tijdstip klaar kunnen staan.